Marc's brain: Ha mort el "Guti"

dissabte, d’octubre 07, 2006

Ha mort el "Guti"

No faré un obituari glossant la seva figura, obra i vida; només escric unes ratlles perquè crec que Antoni Gutiérrez Díaz, el "Guti", era un home de bé a qui admirava profundament. El vaig conèixer a la ràdio i sempre destil·lava optimisme i bonhomia. Vaig ser dels que el vaig votar a les penúltimes eleccions europees en què Esquerra Unida s'havia escindit d'Iniciativa i, per tant, era molt difícil que sortís perquè en aquell cas necessitava molts més vots per tenir plaça al Parlament Europeu; però va estar a punt d'aconseguir-ho i, he de dir, que em va saber greu que es quedés a les portes. Ha estat l'única vegada que he votat Iniciativa, bé, de fet vaig votar-lo a ell, i ho vaig fer, no per ideologia, sinó per una raó ben simple: era l'únic eurodiputat que no havia faltat a cap sessió plenària, l'únic que no havia fet campana, l'únic que havia fet la seva feina. Només per això em mereixia tot el meu respecte i admiració. Descansi en pau aquest gran lluitador per les llibertats i que cada 23 de juliol torni, ni que sigui en esperit, a fer un brindis per commemorar el naixement del PSUC. Una abraçada, company, i fins sempre!

1 Comments:

At 9:05 a. m., Blogger yinyang mason said...

Afegir-me només al teu pensament... Ningú és un sant, però honestedat i política són conceptes cada cop més escassos.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home