Marc's brain: 11 de Setembre

diumenge, de setembre 10, 2006

11 de Setembre

És evident que el món mundial recordarà l'11-S com un dels episodis més tristos del terrorisme integrista musulmà als Estats Units. Però no hem de deixar de recordar que també va ser un episodi trist per a la història de Catalunya i que, arran d'aquella gesta heroica que alguns s'entesten a descriure-ho com una derrota, Catalunya ha pogut tirar endavant amb una resistència lloable; sense un estat propi, però amb orgull i dignitat! Jo ja he penjat la senyera i l'estelada i, tot i que no queda a la vista de tothom, me n'orgulleix pensar que la meva estima pel país segueix intacte malgrat els anys i l'experiència ("que et fa ser més conservador"). Ho sento, però per a mi és més important l'11-S català que no pas el nordamericà. Digue'm localoïde...

3 Comments:

At 11:37 p. m., Blogger Salvador Macip said...

Encara que ningu no ho enten, jo tambe penjo la senyera del balco cada any. No se si deu ser l'unica de tot Manhattan, pero jo soc tossut. Ells que commemorin el que vulguin; per a mi l'onze de setembre es el catala, encara que em quedi mes lluny en el temps i l'espai que l'america.

 
At 9:19 a. m., Blogger yinyang mason said...

Coneixes perfectament el meu punt de vista sobre Catalunya i el paper que ha de fer (o que, per mi, hauria de fer). Com a nació sense Estat, crec que és un exemple per la resta del món, i també et tic que la millor manera d'arribar al món és reafirmar-se a un mateix, reafirmar el fet local. Jo no puc penjar la senyera perquè aquí a Jaén no la tinc.

 
At 11:27 p. m., Blogger Imaginant i creant said...

Si tots els que pensem així actuéssim plegats.. quantes coses podriem fer per la nostra llengua, per la nostra cultura, per el nostre país!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home