Marc's brain: Lax'n'Busto

divendres, d’octubre 20, 2006

Lax'n'Busto

Avui es fa l'últim concert de la gira dels Lax'n'Busto que commemoren els 20 anys de carrera. Serà a la sala La Mirona de Salt, i sé que serà més que un concert. El rumor, que avui es confirmarà o es desmentirà, diu que el cantant, Pemi Fortuny, se'n va, deixa el grup i inicia una altra singladura. No sé què dir, jo sóc fan del grup des dels inicis, els conec i estimo a tots, i com a "whiskògraf", com ells m'anomenen carinyosament (pel fet d'haver-los escrit la biografia al llibre "Lax'n'Busto. De Watt a Watt" i de portar-los bon whisky a alguns concerts), he de dir que sento pena, una tristor d'aquelles que no són agradables perquè, tot i que saps que els camins de tothom són inescrutables i has d'estar content si els altres ho estan, tinc la sensació de pèrdua d'alguna cosa, de la veu del Pemi mai igualada en un grup genuïnament de rock en català. Només em queda desitjar-te molta sort company, a tu i a la resta dels Lax, que segur que seguiran acumulant èxits. Un petó per a tots!

1 Comments:

At 4:46 p. m., Blogger Salvador Macip said...

Ostres, m'has deixat fet pols! Heguit els Lax'n des del principi i sempre m'havia admirat de com havien sabut anar evolucionant, canviant el seu so per captar nous fans sense perdre els vells. Eren possiblement la banda més sòlida que hem tingut mai. Bé, no hi ha res que duri per sempre. Ara ja només queden els Pets, dels "històrics" dels 90. Espero que sigui per molts anys! El rock català també necessita els seus clàssics.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home