Marc's brain: Ser "sub"

divendres, de març 28, 2014

Ser "sub"


Com molts sabeu, sóc un dels subdirectors del programa "Els Matins" de TV3. No entraré massa en els detalls de la meva feina i estic encantat amb el que faig, però ja fa temps que m'he adonat d'un fet: sóc d'aquells anomenats "càrrecs intermitjos"… aaaah!!! Sona fatal, i més tenint en compte que el tòpic diu que som els mediocres, els que "ni carn ni peix", els frustrats i els incompetents.

Doncs bé, potser hi ha una mica de cert en tot plegat, o potser no. Per la meva experiència, puc dir que som dels que currem més, els que rebem per dalt i per baix, els que patim fintes d'uns i altres, els que de vegades traiem les castanyes del foc sense rebre cap compensació/felicitació i els que hem d'apagar incendis provocats per altres o apaivagar malentesos diversos.

Així doncs, aquest post és un homenatge als meus col·legues del mig que s'ho prenen seriosament i només pretén ser una catarsi personal després d'una setmana dura. Tot acceptant els meus (molts) errors i defectes, ser "sub" d'alguna cosa no és una tasca fàcil, però sempre hi ha motius per voler millorar i per motivar-se; això mentre no arribi aquell que et fum el dia enlaire… aquell que normalment és un subjugat subjecte gens subtil, subversiu, subordinat i sublimat per una subnormalitat subratllada, subsistent, substancial i subscrita a la seva pròpia substància.

3 Comments:

At 12:20 a. m., Blogger Salvador Macip said...

Els "del mig" solen ser els que treballen més, això no ho has dit! Visca els subs! :)

 
At 1:26 a. m., Blogger Marc said...

Bé, quan dic "els que currem més" ve a ser això ;-P

 
At 8:48 a. m., Anonymous Anònim said...

ai els del mig... sempre a punt, sempre corrent, sempre patint... i amb aquella estranya sensacio d soledat... comparteixo les teves reflexions...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home