Marc's brain: Catalana de l'Any

diumenge, de febrer 04, 2007

Catalana de l'Any


Neus Català ha estat proclamada Catalana de l'Any 2006, segons els espectadors/es dels Matins a TV3 i els lectors/es d'El Periódico. Hi havia moltes candidatures, i totes s'ho mereixien, però que la gent hagi reconegut una persona que ha tingut una trajectòria humil però intensa, i que ha tingut el valor de salvar 182 criatures de la Guerra Civil i que alhora hagi patit els horrors del camp nazi de Ravensbrük, diu molt a favor del nostra poble, i més quan ara hi ha corrents que es centren en el negacionisme històric (tant del nazisme com del franquisme). Un petó ben fort per a aquesta lluitadora de 91 anys. Per cert, que la gala d'entrega del premi dirigida pel Cuní i en la qual hi vaig participar, va reunir una mitjana de 550.000 espectadors a TV3, tot un rècord.

2 Comments:

At 5:41 p. m., Anonymous Anònim said...

Una d'aquestes 550.000 vaig ser jo. Jo també vaig votar a la guanyadora.

Felicitats pel programa!!!

 
At 8:38 a. m., Anonymous Anònim said...

Jo també vaig veure el programa i em va agradar molt, sobretot em va emocionar que guanyes Neus Català. Felicitats!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home