Marc's brain: Vaig al gimnàs!

dilluns, de gener 28, 2008

Vaig al gimnàs!

Fa dues setmanes que m'he autoimposat anar al gimnàs; en sortir de la feina, desembarco directament al Jordi's Gym de Blanes. Hi arribo cansat i adormit sobre dos quarts de quatre de la tarda, i en surto fatigat però despert i amb ganes de fer coses al cap d'una hora aproximadament. Ha passat a ser una obligació més de dilluns a dijous (els divendres faig classes de Nivell D de català i no hi puc anar). Ara, els quilos encara no han remès, perquè evidentment una de les causes d'aquesta gesta és la de perdre algun quilet que s'ha encallat en la zona abdominal. Encara he d'adaptar la dieta, cosa que no és fàcil, però de mica en mica ho intentaré. S'accepten suggeriments!

6 Comments:

At 8:48 p. m., Blogger Борис Савинков said...

Salutacions Marc. A mi em sembla que a un gimnàs com el de la fotografia no hi aniria mai adormit ;-)

 
At 7:27 a. m., Blogger Salvador Macip said...

Tenacitat, sobretot tenacitat! T'ho diu un que no trepitja un gimnàs des de fa cinc mesos ;-)

Jo no recordo el personal que anava al Jordi´s Gym com el que surt a la foto... com canvien els temps!

 
At 7:02 p. m., Blogger Marc said...

Gràcies pels ànims! Ah, i la foto no és del Jordi's Gym, però l'he posada per animar el post...

 
At 11:41 p. m., Blogger yinyang mason said...

Tinc un amic que és campió d'Espanya de culturisme, en una de les seves múltiples versions, i em diu que les classes de 'pilates' són de 'follates'. És a dir, que el gimnàs és un bon centre de relació social. Jo, com no tinc un duro i sóc un 'garrulo', surto a córrer per Jaén i jugo a futbol amb els colegues un cop a la setmana. Per cert, menjar llegums, coses a la planxa i fruita a les nits.

 
At 2:35 p. m., Anonymous Anònim said...

I a en Cuní li sembla bé tot aquest canvi de vida? ja ho sap que diuen que el Jordi's Gym és una "casa de barrets"?

 
At 11:09 a. m., Anonymous Anònim said...

Què ens està passant?

Què pretens amb això del gimnàs? Qui t'obliga? Busques contactes furtius a la dutxa de nois? No tens prou exercici d'alt risc amb el Cuní?

Ens fem vells...
PereMas.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home