Marc's brain: En defensa de Moritz

dimarts, de novembre 27, 2007

En defensa de Moritz

Quan va reaparèixer la Moritz al mercat, la vaig tastar i la vaig trobar deliciosa. Té un punt de dolçor amarga que li confereix una caractrística diferencial. M'hi vaig aficionar de seguida i, de mica en mica, ja la podies demanar a bars i restaurants. Un altre element distintiu és que està etiquetada només en català; crec que és la primera empresa de caràcter nacional que ho fa amb normalitat i sense estridències. Ara, però, hem de sortir en defensa una altra vegada dels atacs de la "brunete mediàtica" que acusa els responsables d'aquesta empresa d'arrels profundament barcelonines de donar suport i finançar la Plataforma per la Llengua, que, per aquells cavernícoles, no deixen de ser uns terroristes. Espero que el PP i Ciutadans, tan favorables a la llibertat d'empresa, surtin a defensar la cervesera Moritz, però ja ens podem imaginar que això és fer volar coloms. Heus aquí un altre exemple del perquè paga la pena deixar córrer el llast espanyol; divorciem-nos, busquem advocat i brindem amb una Moritz ben gelada!

5 Comments:

At 7:04 p. m., Anonymous Anònim said...

Tens tota la raó Marc, jo brindaré sempre amb una Moritz, ara més que mai !!!!

núria feliu

 
At 7:17 p. m., Anonymous Anònim said...

Ben retrobat Marc!
No sé per què carai he hagut d'anar a petar al teu bloc -que feia dies buscava- justament el dia que parles de cervesa. I quina cervesa! Algun dia n'hem de compartir una... potser aquest dissabte després de la manifestació i abans del derbi?
Suposo que em recordes, sóc el teu cosí setè que vaig ajudar-te -o no- amb els telèfons durant la meva fantàstica beca a "Els Matins".
Acabo de llegir l'article que et va dedicar la Moliner. Excel·lent el "que llama siempre"... boníssim!
Bé, afegeixo, amb el teu permís, el teu bloc als links del meu!
Una abraçada, records a tothom, i fins aviat!

 
At 11:10 p. m., Anonymous Anònim said...

hola Marc!
Avui la cristina m'ha enviat un correu. Ja m'ha dit que li vas dir que vaig passar pel teu bloc. M'has fet contenta!
I de la cervesa Moritz, és la millor del mercat, ara per ara. No ho creieu?
Visca Catalunya lliure! I us espero a tots dissabte a Bcn!
Salut

 
At 11:49 p. m., Blogger set sota zero said...

La Moritz és una cervesa collonuda. Ara m'en fotré una a la teva salut.

 
At 12:07 a. m., Blogger yinyang mason said...

Dóna la casualitat de què estic bevent una Voll Damm... però tot el meu carinyo per la Moritz com a alternativa romàntica.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home