Marc's brain: Vam tocar el cel...

dissabte, d’abril 21, 2007

Vam tocar el cel...


... i ara que hem tornat encara assaborim el regust de les delícies musicals que vam poder tastar ahir amb l'inici de gira d'Els Pets a Pineda de Mar. Direu que, com que sóc fan del grup, les meves opinions són esbiaixades. I què? Una de les meravelles del món musical és que tot, absolutament tot, és subjectiu. I en el cas d'ahir vaig poder tornar a experimentar un plaer d'esperit sensacional, amb un madiratge perfecte entre la posada en escena i les cançons triades, moltes de les quals escoltàvem per primera vegada perquè el nou disc encara no ha sortit a la venda. "Com anar al cel i tornar", un títol aparentment senzill però que diu molt tant de les cançons que contindrà el disc com de la gira que ahir va començar, i que serà un revulsiu musical a l'escena del país. Malgrat que l'esdeveniment d'ahir es va publicitar poc, centenars de persones van aplegar-se amatents al retorn del grup als escenaris convencionals i, després d'una exitosa i extraordinària gira de teatres, han tonat a demostrar que dominen tots els terrenys que trepitgen. La primera impressió és que aquest tour està molt ben preparat des del principi, que no s'ha deixat res deslligat i que, a tenor del perfeccionisme del Lluís, anirà millorant amb el temps. Hi va haver coincidència en destacar la bona estrella que tindrà el primer single "XL" i el buquet de paladar exquisit que té la cançó que dóna nom al disc i a la gira "Com anar al cel i tornar". Acaben d'arrodonir l'espectacle els retocs adaptats per al concert de cançons clàssiques del grup, com ara la punyent versió discotequera de "Pantalons curts i els genolls pelats" o l'explosió musical de cançons com "Jo vull ser rei" o "Bon dia". Tot ben regat amb un joc de llums mil·limetrat i unes projeccions d'elevada sofisticació, donen com a resultat aquest "mar i muntanya" de Pets, espurnejat amb l'acidesa verbal d'en Gavaldà i on hi tenen cabuda estils diferents dins un embolcall de pop mediterrani que em fa pensar que, si fossin ianquis, tindrien tots els ingredients per arribar al número u de la Bill Board. Ara ens toca esperar l'aparició del nou disc per poder potenciar l'èxtasi. Quina felicitat!

10 Comments:

At 7:40 p. m., Anonymous Anònim said...

Jo tambe hi vaig anar i tambe vaig tocar el cel, pero no se si he tornat encara.

 
At 10:13 p. m., Anonymous Anònim said...

jo feia anys que no els veia i em van sorprendre gratament, em va agradar molt tornar a sentir en directe la canço Patnalons curts i els genolls pelats

 
At 4:50 p. m., Blogger set sota zero said...

Ens ho vam passar molt bé. Ho hem de repetir aviat!

 
At 5:25 p. m., Anonymous Anònim said...

Va ser realment molt maco, tenia ganes de veure Els Pets en su salsa i no van defraudar.

 
At 6:57 p. m., Anonymous Anònim said...

quina pasada de concert mes guapo, tinc ganes de que surti el disc perque fa molt temps que no en treuen cap, ah i estic d'acord que si fossin americans segur que serien els numeros 1 de les llistes.

 
At 7:20 p. m., Anonymous Anònim said...

Jo no savia que hi havia el primer concert de gira pero a Barcelona divendres no faltaré!

 
At 12:46 p. m., Anonymous Anònim said...

La canço "XL" es una passada, ja tinc ganes de que surti a les radios. Pets sou els millors!
Pere

 
At 12:17 p. m., Anonymous Anònim said...

Els Pets són els millors, jo també vaig tocar el cel en el concert de divendres, genials. Espero que vinguin a Granollers

 
At 9:19 p. m., Anonymous Anònim said...

Jo em quedo amb la canço 'com anar al cel i tornar', em va encantar

 
At 1:40 p. m., Anonymous Anònim said...

ja hi tornat pero tornare a agafar el vol cap al cel dema al CAS'07!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home