Marc's brain: Benvingut i benvolgut Dani!

divendres, de març 16, 2007

Benvingut i benvolgut Dani!


M'ha fet molta il·lusió saber que el Dani, el meu millor amic, també té un blog, però sobretot perquè m'ha donat la bonanova que esperen una altra criatura. Em remeto al post del dia 9 de febrer dedicat a la Iolanda i el Salvador.


El naixement de l'Aina ens va fer molt feliços perquè, ja ho saps, Dani, ets com de la família encara que ens veiem poc. I ara també volem ser partrícips de la teva joia en aquesta espera deliciosa.


Per acabar, deixeu-me linkar-vos un post del nouvingut "setsotazero" que em sembla brillant i exemplificador. Encara no m'he refet del riure. Òbviament seguirem en contacte. Petons!


3 Comments:

At 10:39 p. m., Anonymous Anònim said...

Nen , el temps va passant, però cada vegada esteu millor, sí o no?
És la meva opinió com a germà del sinvargüenssa Daniel i amic del pocasolta Marc. Es callaria sí o no? com deia la Sili.
Bé, et felicito pel teu blog, té categoria, es nota que ets un professional del periodisme, i amb bones idees.
El meu és repugnant, es diu "http:\\diarreamental.nireblog.com", però si li vols fotre una ullada, el patiment dura poc.
Salute !!!
David V

 
At 11:01 p. m., Blogger set sota zero said...

Estimat Marc

Moltes gràcies pel teu post! Quin impacte connectar-me al Marcsbrain i veuren's als dos d'aquesta "guisa"!
Seguirem compartint els molts moments de felicitat que ens reserva la vida, hi pots comptar.Tinc moltes ganes que ens poguem veure aviat.Petons!

 
At 10:32 a. m., Blogger yinyang mason said...

Hoooola Marc, Bé m'alegro de què tots ens retrobem. Ja tinc linkat el blog del David tot i que m'he liat i he interpretat que el pare era ell. En fi, molt trendra la vostra foto a escola! Per cert, deixa'm el link del blog del DANI. Abraçades (per cert, segons els meus estimats anònims, sóc un maleducat per escriure respostes en català a la gent que m'escriu en català)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home