Marc's brain: "Clickair", la "xapusa" d'Ibèria

dimarts, de novembre 07, 2006

"Clickair", la "xapusa" d'Ibèria

Aquest cap de setmana passat hem estat a Suïssa: fantàstic, aire pur, gent civilitzada, paisatges incomparables, fred agradable i menjar contundent. Tot ha anat bé excepte el transport, que depenia d'una empresa espanyola, com no. Es tracta de Clickair, la filial barata d'Ibèria. A l'anada vam patir un retard de 3 hores i a sobre ens van encabir en un vol de Bravo Airlines: la coneixeu? Jo tampoc no en sabia res, però ens van dir (sense que ningú ens n'informés, sinó mitjançant trucades personals) que es tracta d'una línia "low cost" d'Air Congo i altres inversors espanyols. Vam començar bé. Però el pitjor va ser diumenge: havíem de tornar a les 19:45h i en fer el check-in ja ens van advertir que l'avió patia un retard de com a mínim dues hores. Després que ens informarien més tard, i així fins a quarts d'onze de la nit. Vaig trucar a AENA i em van dir que el nostre avió no havia sortit de Barcelona i que estava previst per les deu de la nit. El personal d'Ibèria/Clickair a Suïssa va fumre el camp de seguida i van deixar al taulell unes fotocòpies amb un telèfon de l'ínclita companyia, però com que era diumenge, no hi havia operadors per atendre'ns. Sort n'hi va haver d'una hostessa de terra de Swiss Port (l'equivalent a Aena) que es va estar amb nosaltres fins que va aconseguir parlar amb algú de l'aeroport del Prat que li va confirmar que no hi hauria avió. Al final no hi va haver vol, vam haver d'anar a un hotel i vam volar l'endemà. Jo vaig arribar e la feina a mig matí, però encara és hora que algú em doni explicions de per què van anul·lar un vol sense informar els passatgers. Ja ho veieu, Ibèria/Clickair, els de sempre, reflex d'una manera de fer les coses a Espanya.

2 Comments:

At 7:04 p. m., Anonymous Anònim said...

Ja m'imagino de què vol es devia tractar ...
Des d'aleshores no hi he trobat cap
notícia de res semblant...per sort.
Nosaltres som una página de fans
de clickair i justament la pàgina
està feta no pas perquè adorem o creguem que clickair sigui la millor companyia que hi ha sinó perquè volem que sigui millor ja que quan més bona sigui millor pels soferts viatjants de Barcelona.

A la nostra web tenim un lloc on són benvingudes les opinions dels passatgers de clickair.

At 7:05 p. m., Anonymous Anònim said...

... per cert ... la web es diu ...
catair.cat ... perquè a nosaltres si que ens agradava el nom de catair ...