Marc's brain: Els Pets fan teatre

diumenge, de novembre 12, 2006

Els Pets fan teatre

Hi ha moments que et ve de gust que et mimin, que t'acaronin l'ànima, que et toquin la fibra sensible per deixar enrere el brogit diari, ni que sigui per un instant. Aquesta sensació la vaig aconseguir ahir a la nit a l'Auditori Enric Granados de Lleida amb l'espectacle "Els Pets fan teatre". Van ser gairebé dues hores de retalls musicals que desprenien vibracions diverses, des dels records vívids de moments passats, a la intensitat de pensaments i sensacions del present. Un muntatge exultant, amb un Gavaldà esplèndid que tan aviat se'n fumia d'ell mateix com ens mostrava la seva cara més romàntica, i un grup perfectament conjuntat, amb l'acomboiament d'uns músics extraordinaris i una atmosfera rica en detalls creada a consciència per a l'ocasió. La selecció musical està tan ben travada que fa saltar les emocions a flor de pell a cada nota, i malgrat que el terreny natural d'Els Pets no són els escenaris teatrals ni els auditoris de seient, en aquest cas han demostrat una vegada més que el més important no és l'espai sinó saber crear la connexió necessària amb el públic. Paga la pena veure aquests concerts per adonar-te que hi ha artistes que ho donen tot per fer-te feliç, i això no té preu.

5 Comments:

At 11:17 a. m., Anonymous Anònim said...

Els vaig veure a Girona i també em van emocionar. M'ha encantat el post que has fet, m'hi sentit molt identificada!

 
At 9:44 p. m., Anonymous Anònim said...

Jo també els vaig veure a Lleida i em van agradar molt. Aquella atmosfera estava molt currada i ells van ser fantàstics!

 
At 10:45 a. m., Anonymous Anònim said...

Totalment d'acord, quin gran espectacle. Força Pets!!!

 
At 1:18 p. m., Anonymous Anònim said...

Els Pets son los millors del mon, les seves cançons son precioses i l'actuacio dels teatres estan molt be. Pero ojalá tornon als concerts que puguem estar de peu, ballar i cantar

 
At 9:17 p. m., Anonymous Anònim said...

a mi també m'agradaria que tornin els concerts de gira d'estiu, pero aquests del teatre estan molt bé, són molt currats i demostren que Els Pets poden ser el millor grup de pop català internacional

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home