Marc's brain: Les variants de "Jo vull ser rei"

dimecres, de setembre 05, 2007

Les variants de "Jo vull ser rei"




Els que em coneixeu bé sabeu que tinc un vici inel·ludible en una nit de copes: anar a un karaoke i interpretar (amb una performance acurada) la cançó "Jo vull ser rei" dels Pets -l'única del grup que hi ha als karaokes convencionals-. És un acte freakie, ja ho sé, però què hi voleu que hi faci... Val a dir que hi ha un karaoke on em posen la catifa vermella quan em veuen un cop l'any aproximadament. Doncs bé, en la línia d'aquesta performance que executo (i que serveix per fer quota de català i desentumir la nyonyeria de les cançons fleuma dels karaoke, cosa que generalment és ben rebuda) he trobat aquest vídeo que encaixa a la perfecció amb el que jo faig a l'escenari. És d'un tal Bachi i ho he extret del bloc "Lectura obligatòria". Sublim!

1 Comments:

At 10:23 a. m., Blogger yinyang mason said...

Quins temps, Marc, quins temps! Tot i això, la cançoneta té ja els seus anys i fixa't que la seva vigència és total.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home