Marc's brain: Ja el tinc!

dilluns, de novembre 19, 2007

Ja el tinc!


Dissabte vaig adquirir el llibre i ahir el vaig començar a llegir. "El rei del món" del bon amic Salvador Macip, promet molt. De moment l'acció està assegurada i em quedo amb la imatge d'una "megaexplosió" a l'inici que ja et fa sentir la tensió continguda des del primer moment -amb un element de titani que em remet al passat mugronil de la novel·la "Mugrons de Titani"-. Un bon regal de Nadal, sens dubte, i un bon comiat de Manhattan per part de l'amic Macip que, just ara que exerceix la paternitat, també es planteja nous reptes professionals. Sort en tots els aspectes!

3 Comments:

At 1:46 p. m., Blogger Salvador Macip said...

Gràcies Marc! Ja em diràs si t'ha agradat quan l'acabis.

Has trobat una connexió titànica que ni m'havia adonat que havia fet. Premi al Lector Observador del mes!! ;-)

Aquest no serà el meu comiat de Manhattan, però. Encara que físicament no hi sigui, tinc la cartera plena de projectes acabats i a mitges amb la ciutat dels gratacels de teló de fons. Stay tuned!

 
At 4:08 p. m., Anonymous Anònim said...

hola Marc!
m'ha fet gràcia que diguessis que treballes al matins a TV3, perquè jo hi tinc una gran amiga que també hi treballa, o sigui que sou companys de feina, jejeje.
Dona-li records a la Cristina Macias de la Brigitte del Pont!

Salut!

 
At 7:10 p. m., Blogger yinyang mason said...

Quin Pont? Pont Aeri?

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home