Marc's brain: Un restaurant a l'ascensor

divendres, de setembre 08, 2006

Un restaurant a l'ascensor


Llegeixo a El Periódico d'avui un curiós article que explica que a L'Havana s'hi ha instal·lat un restaurant en un dels ascensors d'un edifici -l'altre no funciona des dels anys 70-. El Otis, que es diu així precisament per la marca de l'elevador, ofereix una àmplia gamma de productes gastronòmics típics, i fins i tot hi ha una mena de menjador habilitat en un dels racons. El restaurant que puja i baixa està situat a L'América, un antic aparthotel de més de 80 anys on hi viu gent de tot tipus que han aplaudit la iniciativa. El negoci, regentat per dos cubans emprenedors, és d'allò més fructífer i original, la qual cosa em reafirma el que sempre em deia la meva àvia: com més necessitat hi ha, més aflora l'enginy per sortir-te'n. Potser jo, que fa temps que dono voltes a com iniciar un negoci, trobo en aquesta idea un bon punt de partida, mai se sap!

1 Comments:

At 8:43 p. m., Blogger yinyang mason said...

En sap molt la teva àvia... Te'n recordes aquell paper que em vas mostrar de la Guerra Civil de 'bienes incautados al enemigo' o una cosa així?

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home