Marc's brain: Vietnam 2

dissabte, de juliol 05, 2008

Vietnam 2










Fa una calor que "te torrasssss", però la cosa segueix resultant espectacular. Ara mateix som a Hoi An, un petit poble portuari amb molta vida i on m'estan preparant un vestit a mida (avui m'han mesurat i demà me'l tindran fet): una altra de les perles amagades del Vietnam. Us he deixat unes quantes fotos més, per anar fent boca! Ah, i prepareu-vos els que dieu que voleu veure fotos, perquè en menys d'una setmana ja en portem mes de 300!!!

6 Comments:

At 9:59 a. m., Blogger Salvador Macip said...

Sort que ara no s'ha de pagar per revelar les fotos, sinó us costarien més que el viatge...

 
At 6:54 p. m., Blogger Ninx PsT said...

Marc, deixa veure la Rosa en el teu blog, maco! Que també volem veure com li prenen les mides pel seu vestit blau cel!
Je vous souhaite un bon voyage!
Nina
(des del pais dels trens de rodalies puntuals i ràpids, Suissa)

 
At 6:58 p. m., Blogger Jordicine said...

M'alegro que us ho passeu bé. I veig que fas publicitat de la tele!!! Ja ja ja. Fins aviat.

 
At 7:06 p. m., Blogger Ninx PsT said...

Marc, m'he estat mirant el teu blog i el trobo forca divertit (tinc fidicultats ;P per trobar les lletres adequades en aquest teclat)
Me l'apunto per anar seguint l'actualitat

 
At 8:49 a. m., Blogger NoName said...

molt macu el blog, sí es divertit! per ho que puc leggir (i entendre) amb el meu catalá. M'han agradat les fotos! (quella del motorino con la vacca dietro jaajajajaj)
Adeu,
Piero

 
At 4:21 p. m., Blogger Raquel Mateos said...

Marquitus, carinyu, gaudeix de Vietnam. Quin luxe de viatge!! Quina enveja em fas. Les fotos, molt divertides, però... per què vols un "traje" a mida?

Petons, aimat.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home