Marc's brain: Fi d'una etapa: canvi d'agulles

dilluns, d’octubre 05, 2015

Fi d'una etapa: canvi d'agulles


Avui fa una setmana que he deixat "Els Matins": dotze temporades, una llavor que s'ha anat regant, un creixement, un adéu... He passat la major part de la meva carrera periodística en un programa que naixia amb voluntat de corredor de fons i que s'ha mantingut sempre a dalt de tot amb notables índexs d'audiència i amb una consolidació total a la seva franja horària. Semblava un projecte impossible quan el vam iniciar amb el Cuní, però aquest transatlàntic que vam fer salpar el 2004 ja fa temps que va sol.

Enyoraré companys, rutines i la tensió del directe de gairebé sis hores diàries. Ara, però, sé el que vol dir fer un horari de persona (dotze anys llevant-se de matinada són molts anys), també els inconvenients que comporten les hores punta. Ara em puc permetre el luxe de llegir amb l’atenció i la pausa necessària tot allò que em serveixi d'inspiració per a la nova feina: m'he incorporat a la nova etapa del ".CAT", un programa setmanal que m'està ensenyant les altres cares del periodisme polític i social.


Agraeixo l'experiència de tantes temporades de "Matins", la gent que he conegut, els professionals que m'han guiat i les hores que hi he dedicat. Continuo amb força i il·lusió aquesta nova etapa de canvis, sempre en positiu i enfocats a un futur engrescador per a la professió i per al país. Com diu el Xavi Coral: Palanteeeee!!!

5 Comments:

At 8:34 a. m., Anonymous Anònim said...

Bona sort en la nova etapa ;)

 
At 8:50 a. m., Blogger Unknown said...

Una abraçada i molta sort. Em sembla que el nou projecte amb tota seguretat se't farà curt....(de durada).

 
At 9:45 a. m., Blogger Toni Mascaro said...

Molta sort! Una abraçada!

 
At 12:51 p. m., Blogger Unknown said...

Doncs sí senyor, palante, Marc. Sorte en la nova etapa.

 
At 2:26 p. m., Blogger Marc said...

Moltes gràcies a tothom :-)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home